What time is it? Olive time!

It’s been 3 months.
And yes, they are excellent!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to What time is it? Olive time!

  1. iris says:

    אפשר משלוחה ?!

  2. Eldan (Ahi-Melech) says:

    תביא מתכון…

    • Eliad says:

      את הזיתים שוטפים טוב וחורצים עם סכין.
      משרים במים ליומיים, מחליפים מים, משרים לעוד יומיים וחוזרים פעם נוספת (סהכ שלוש השריות).
      לחטא צנצנות וכלי עבודה. רוב הצנצנות לא ישרדו תנור (עשיתי כבר את הטעות) אבל מים רותחים יעבדו.
      שמים בצנצנות.
      לצנצנות מוסיפים:
      ראשי שום (נקיים וערופים, לא צריך לקלף. אני שמתי ראש בצנצנת של 12 ליטר, נראה לי מספיק)
      פרוסות לימון (שמתי לימון וחצי בצנצנת)
      אופצייה לפפלפל חריף, יש שמוסיפים עוד תבלינים. אפשר לבדוק באינטרנט או לשאול מביני עניין (ואני זוכר שאבא שלך מבין עניין)
      ממלאים במי מלח (כף לכוס). (מרתיחים את המים לפני הוספת המלח והמזיגה).
      את החלק העליון של הצנצנת ממלאים שמן (זית/לא זית רק שיהיה חוצץ של סנטימטר-שניים).
      סוגרים ומעבירים למקום מוצל ויבש לשלושה חודשים.

      כשפותחים – צריך בזהירות כי צפוייה תסיסה.
      אני גם שמתי כל צנצנת בקערה כי לפעמים הלחץ שנבנה מספיק גדול כדי להתגבר על האטימה.
      כשמוציאים את הזיתים גם להשתמש בכלי סטרילי, אחרת יווצר עובש.
      אוכלים עם ארק או בירה 🙂

      • Eldan (Ahi-Melech) says:

        וואלק אתה…. 🙂
        זוכר את הימים של ה – Casserole of DOOM?
        הלילות היו כל כך חמים, אפילו שזה היה ינואר…

      • Eliad says:

        אח שלי גיבור, כל גוש דן זוכר את ה Casserole of DOOM 🙂

Leave a comment